lørdag den 11. februar 2012

Stamtræ

Det er noget sjovt noget det med forfædre. Den sidste 2 uger er jeg blevet kontaktet af ikke mindre end 2 for mig ukendte familiemedlemmer.

Den ene en kusine til min mor og den anden for mig 5 generationer og for ham 3 generationer siden, det er sjovt at min del i samme tidsperiode har 2 led mere. Men børn er også fået tidlig og levealderen ikke været særlig høj.

I perioder optager der mig, jeg fik først kontakt til min far som 16 årig og der faldt naturligvis en del på plads, det er vist en underdrivelse at sige jeg ligner ham.

Min farfar som jeg ifølge min far ligner ville jeg ønske jeg havde kendt, men det nåede jeg desværre ikke.
Han var pianist og jeg kan finde lidt om ham på nettet, men desværre ikke noget billede.


1 kommentar:

  1. Åååh det er så spændende med ens forfædre.. Jeg er selv lidt i gang med at finde ud af noget om min bedstefars familie og forfædre som jeg intet ved om.. Det er svært og et stort arbejde.. Men ufatteligt spændende! Jeg har fået kontakt med en som jeg nu også skal mødes med. Håber jeg kan få nogle gode historier, og måske komme lidt længere med stamtræet også ;).
    Held og lykke med din søgen :).

    SvarSlet

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...