onsdag den 8. februar 2012

Et splitsekund - dokumentar

Jeg gik forleden igang med at se dokumentaren, men slukkede - jeg er slet ikke spor sej!

Mit hjerte er af smør, jeg har let til tåret og er vel i virkeligheden også en smule bekymret af natur.

Men lige nu ser jeg dokumentaren, eller hører den og klikker lidt rundt på pc'en. Tårerne og klumpen i halsen følges ad og minder vælter frem.

En veninde miste for 4 år siden sin bror, tror faktisk ikke han blev meget mere end 20 år, begravelsen var rørende og forfærdelig på en gang.

INGEN, INGEN bør begrave deres børn, jeg glemmer aldrig synet af den mor i total afmagt da kisten stod i bilen for at køre væk...

Se dokumentaren her http://www.dr.dk/nu/player/#/et-splitsekund/30395

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Plastikposer

Grethe som bor lige 2 huse væk, har aldrig købt en plastikpose, som i aldrig nogensinde! Det handler ikke om klima, men om at hu...